Lite nytt

När det hade slutat att regna gick jag ner till mammas butik. Kollade in lite nya saker, hängde med henne en stund och köpte nya ljusstakar till vardagsrummet + lite annat. Nu har jag lite nytt som ligger i kassar och väntar på att bli upppackat, ljusstakarna och nya fräscha blommor :) I kväll blir det lite hemmapyssel. Ska bli kul att se om det blir bra, annars blir det att byta ut dem mot några andra i morgon. Känner mig lite som Maria Montazami:)
På Rocky är det full fart, puffar och buffar runt där inne så jag tror att magen snart ska spricka...
Snart middagsdags, blir tacos i kväll:)

/Kitty

Kommentarer
Postat av: Jessica

Kul med nya blommor och annat fint. =)

Postat av: Mamma till William och prinsessan i magen

Godmorgon..Skoj med inrednings saker till hemmet..Gäller att syselsätt sig för tiden kan bli dryg..Nu har jag en prins att gosa med så tiden blir inte samma som när ja väntade min prins...Lycka till med allt när prinsen väl bestämmer sig att titta ut..kram

2011-09-20 @ 08:59:03
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: yasmine modell mamma och fru

tack

hur mås det idag? kraam

2011-09-20 @ 10:52:11
URL: http://yasminegill.blogg.se/
Postat av: Camilla - Vardagslycklig

Kul med shopping, och bra att du försöker sysselsätta dig. Det kan ju vara så att din bebis också vill bli en våg! På fredag är det dags i så fall ;)

2011-09-20 @ 12:09:59
URL: http://vardagslycklig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback