Efter en tid med lite sömn...

Så slog Rocky till det med att somna klockan 20 i går kväll och sov bra till klockan 06.30. Visst var han vaken och åt på natten men somnade så fint om i gen :).
Jag såg min chans att sova i kapp ja med men inte kunde jag sova heller och sen sov jag oroligt hela natten. Fullmånen som alla pratar om kanske gjorde sitt? (Fast Rocky sover bra när det är fullmåne)
I dag har vi en bara vara hemma mamma & Rocky dag, massa mys:) (Pappan han jobbar) Vi la oss en stund och vilade jag & Rocky, han somnade som en stock och sover fortfarande...
Är det nått tillfälligt eller har han kommit in i en ny sova mycket fas? Man kan ju hoppas för han sover ju så lite min lilla bebis. Äter det gör han desto mer:)

Kommentarer
Postat av: Camilla - Vardagslycklig

Det gäller att passa på att sova när man får chansen, men det är verkligen inte lätt alla gånger. Visste inte att det var fullmåne inatt, det förklarar en del :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback