Hellooouu...

image467

I dag har vi packat, packat och ätit tacos... Känner mig kanska så nöjd, hela köket och toan är klara! I morgon efer jobbet ska jag sätta i gång med alla kläder, borde lyssna på Irene och passa på att rensa en massa...
Vi var förbi lägenheten förut i dag och nu är städningen mycket bättre!
Har även hunnit med att kolla på programet "Vi äter i hjäl oss", någon mer som såg det? I dag handlaade det i alla fall om överviktiga barn/ungdommar, tycker så synd om dem att de hela tiden ska behöva tänka på vad får jag äta och vad får jag inte äta... Inte så lätt för barn. Och det verkar som det är svårt att få hjälp av lassaretten, fetma ligger inte så högt på prioriterings listan, synd när det finns så många barn/ungdommar som vill ha hjälp och även vuxna så klart. Jag hoppas värkligen att det kommer läggas ner mer tid och pengar på att hjälpa alla de med fetma och även mer för att försöka förebygga detta!

Frukt är bra!
Men...
Frukt är inte godis!

Ät mera frukt!

Kommentarer
Postat av: Karin

tack. Köpt på Topshop
Nope, hem till Gävle bara.. :)

Postat av: Maria

tack för kommentaren :)

2007-04-04 @ 10:03:04
URL: http://mochan.blogg.se
Postat av: Beyonce

Godis är gott

2007-04-04 @ 16:54:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback