Blir nog inget badande i dag...

Tvättar för fullt här... Skulle gärna åka till stranden och bada men kanske kan göra det i morgon i stället om det är fint väder då med vill säga...


Ringde just till mitt försäkringsbolag för att säga upp bilförsäkringen, har hittat en mycket billigare försäkring på ett annat ställe. 200 kr billigare i månaden skulle det bli, vilket är rätt bra... Men tydligen så måste man vänta till årsförfallodagen för att säga upp den, min är i december... Känns lite sådär måste jag säga... Och det gjorde ju inte saken bättre att han jag pratade med var sjukt otrevlig mot mig, vilken idiot! Det fick han veta också... Hi hi...
Det är så skumt att man inte får säga upp den när man vill och ännu skummare är det att jag för ett par månader sedan pratade med en tjej på samma försäkringsbolag som sa att det var helt oki att byta om man hittar ett billigare alternativ och kan bevisa det... jag fattar noll just nu!

Snart börjar "Sjunde himlen", klockan 16.10. Förut har det alltid gått klockan 17.10 men inte idag, tur att jag såg att det börjar en timme tidigare...

image1102

Kommentarer
Postat av: Lilla jag

Försäkringsbolag, vad ska man säga...

Postat av: Malin

Tycker den serien är bra härlig! :)

2007-08-06 @ 18:06:34
URL: http://justmaliin.blogg.se
Postat av: Linn

den serien är bra!

2007-08-06 @ 19:32:16
URL: http://linnruby.blogg.se
Postat av: Agnieszka

Tur att du inte missade sjunde himlen!
Vi ska tvätta på fredag... känner inte alls för det.. men ibland måste man ju.
Ring och prata med någon som sitter lite högre upp i försäkringsbolaget så kanske han/hon kan säga vad som gäller.... för det känns ju konstigt att du inte ska få byta när du vill det.
Kramar

2007-08-06 @ 22:14:45
URL: http://www.agnieszka.blogg.se
Postat av: Tessan

Försäkringsbolag...de borde utbilda sin personal i service också, inte bara i hur man suger ur alla pengar ur alla kunder;)

2007-08-06 @ 22:34:17
URL: http://misstessan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback