paj

Är helt inne på paj, är super jätte sugen på Beckis blåbärspaj! Vill ha nu!
Är även inne på matpajer just nu, var och handlade på förmiddagen och då köpte jeg hem saker för att göra en kantarell/ädelostpaj! Jag hann inte göra pajen innan jag var tvungen att åka till jobbet så det får bli i morgon i stället...
Skulle ju ha köpt blåbär också till en blåbärspaj... Kanske gör det i morgon om jag får lite tid över.. Men är sugen nu... Jobbig värre...

Dagen har varit helt oki, rullat på bra! Varit en aningens seg bara... Kaffe har inte hjälpt alls även fast det hatr blivit rätt många koppar. tror att det där med att man blir pigg av kaffe är något man bara säger för jag blir inte alls pigg av kaffe, blir ni???

/Kitty


Kommentarer
Postat av: Carro

Jag förstår precis vad du menar, har oxå varit skitseg hela dan. Hoppas du e piggare nu. Kram

Postat av: Beyonce

Är oxå sugen på paj, kan tänka mig både blåbär och kantarell. Bjuder du i morgon?

2007-08-14 @ 22:28:11
Postat av: Monica

Låter gott ring när det är klart kram mamma

2007-08-14 @ 22:39:19
Postat av: Karin

mm paj är så gott:)
godnatt!!!

2007-08-14 @ 22:52:26
URL: http://karinolofsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback