Dags för lite grekisksallad...

Klockan är nu 02.00 och jag börjar känna mig lite hungrig, tar lite grekisksallad.
Torsdagen har varit låg, sov bara till halv tolv. Tre och en halv timmes sömn inte så bra men jag låg kvar i sängen ett par timmar och kollade på vänner.
Gick sedan på lång promenad med Tindra, lagade mat, kollade lite mer på tv sen var det dags att jobba igen...
Dagens överraskning var ett vykort från Irene, det var Hello Kitty på kortet. Tack Irene!
I morron ska jag och Rasmus möblera om lite hemma så att våran STORA tv får plats i våran lilla lägenhet. Rasmus köpte den i går, en 42 tum platt tv. Tyckte nog först att den var lite väl stor men nu gillar jag den, Bra köp Rasmus!
På lördag är det fest, Oscar på jobbet fyller 30. Jag och Rasmus ska dit och det ska bli riktigt kul att festa!
Har bara inte bestämt kläder än, blir kanske en tur på stan på Lördag för att se om jag hittar någonting schyst att ta på mig till kvällen! Känner jag mig själv rätt så kommer jag antagligen hitta för mycket att köpa... Men det gör inget för det är kul att köpa saker!

God natt och sov så gott alla ni som får sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback