I dag har man bowlat

Gick faktiskt ganska så bra fast jag vann inte, det gjorde Anne! Blev en fika också, ganska så mysigt i bowling hallen måste jag säga...
Efter bowlingen åkte jag till Willys och handlade mat sen till Djurmagasinet och inhandlade lite hundben och sådant till Tindra!

Det är kul att kolla vad andra folk stoppar i kundvagnen, Folk handlar så skumma saker! Kanske tycker de att jag handlar skumma saker inte vet jag...
Kan inte förstå att folk köper färdiga hamburgare med bröd med allt på (frysta asså), måste vara jätte äckligt och onyttigt...
Finns så sjukt mycket färdig mat... Färdig potatisgratäng ner tryckt i en påse med massa konsgjorda saker i... urs... Massvis med såser och dressingar med bara olika konserveringsämnen i...
Oki visst kan jag köpa lite färdiga saker i bland, men inte är det så mycket.
Lagar inte folk mat längre??? Och vad säger ni om fryst kladdkaka och fryst blåbärspaj??? Sjukt!

/ Kitty

Kommentarer
Postat av: Irene

Jag tycker att min kladdkaka är den godaste av alla!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback