Långfredag...

Hoppas inte att den kommer vara så lång som det låter att den ska vara...
Vill att dagen ska gå fort så jag får komma hem från jobbet och träffa min älskling som kommer hem i dag!
Men tro att dagen kan bli lång med tanke på att min lilla prinsessa väckte mig redan klockan sju i morse...
Det var bara att dra på sig kläder och ut i snöyran på en trött morgon promenad.


I går kväll hade jag, Rebecka, Astrid, Irene, Carro och Anna en mysig kväll hos Carro. Vi åt nybakat bröd, drack te och kollade på tv/film!
Lilla Astrid har lärt sig att det är jättekul att mata Tindra så Tindra behövde inte gå hem hungrig, hi hi!
Hon är ju så underbart söt lilla Astrid, snart blir hon ett år och i sommar blir hon storasyster!


Hoppas att ni alla får en bra långfredag!
Kramar Kitty

image2555

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback