Hårspecial

Har nu spenderat flera timmar till att sortera bilder och druckit massa kaffe. Vilket lördags nöje va? Inte så tråkigt som det låter, faktiskt riktigt skönt med en hemmakväll framför datan.
Raxx och Tobbe är inne på sin andra film för i kväll.

Adventspyntningen är klar, ljusstakarna står på sin plats och alla ljus i lägenheten är utbytta till röda. Blev så fint och mysigt här hemma! Kanske kommer lite bilder i morgon.

har ni satt upp era ljusstakar och stjärnor?

Nått mer som är klart är våran fotovägg i hallen, det blev superbra! Massa fina foton på våra nära och kära!
Nästa gång jag åker till IKEA blir det nog några ramar till...

I morgon ska vi ner till butiken och jobba, kommer nog bli massa folk eftersom det är skyltsöndag.

Har under den senaste året haft både många olika längder, färger och frisyrer. Här kommer några olika, vilken tycker du jag passar bäst i?

        
              

   

Just nu är jag inne på att spara till långt hår+ lång lugg och ha håret brun/rött men att färga svart och klippa lugg lockar rätt mycket också...
Flätor är mitt bästa!


//Kitty

Kommentarer
Postat av: Lilla jag

Jag tycker du e fin i allt. Men gillar nog bäst lugg, det passar du mycket bra i!

Postat av: Beyonce

Ja, svart med lugg!

2008-11-30 @ 11:17:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback