En liten hund

I dag var jag, Rasmus & Tindra hos rasmus mormor & kollalde på hans mosters nya lilla hund.
En tio veckor gammal svart pudel. Ååå så go hon va.
Nu vet jag & Tindra vad vi önskar oss i julklapp...

Annars i dag har det varit en soft dag, just som jag ville att det skulle va.
Var på promenad, handlade mat, lagade mat & kollade på flera avsnitt av Gossip Girl.

Nu är jag på jobbet, tre timmar kvar tills jag får gå hem och krypa ner i sängen. Längtar.

Nu är det dags för kaffe igen...

Puss & kram Kitty

Kommentarer
Postat av: Lilla jag

Jag vill också ha en liten vovve! Hoppas du mår bra :)

Postat av: SoffiZ

Ååhh, hundvalp=) Vill oxå ha, men känner inte riktigt att jag har tid me det just nu...!

2008-09-16 @ 10:51:32
URL: http://soffiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback