Datan

Kommer hem från jobbet och möts av att grabbarna sitter här spelar dataspel med varandra, vardagsrummet är fyllt med datorer, en mysig stämmning:)
Jag tar min dator, röjer undan några datadelar från soffan och slår mig ner, med datan i knät och läser lite bloggar och kollar in Facebook. (Lika datanördig jag me;)) Hi hi...
Snart när min data är klar blir det nog lite spel för mig med. Ja just det har jag glömt att berätta, Skickade efter lite data grejer i går för ett antal tusenlappar. Men det är det värt:)Nu vänatar jag bara på att allt ska komma med posten. Nästan allt är inhandlat, bara tagentbord som saknas. Det ska jag nog inhandla i någon butik här i stan.

Blandannat så köpte jag den här skärmen och den här musen.



//Kitty


Kommentarer
Postat av: Lilla jag

Det kommer bli sååå fint!

Postat av: Carro

Ska du spela samma spel som Raxx eller andra spel?

2009-07-14 @ 09:44:40
URL: http://camaka.blogg.se/
Postat av: Anonym

mm men jag tänker fortsätta som vanligt.. jag tycker ju det är kul och har massa inspiration så.. :)

2009-07-14 @ 11:00:40
URL: http://Karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback