Hej tomtegubbar...

I går var det julbord med jobbet. Vi var på ett supermysigt ställe, Marsviken hette det. Bra julstämmning & ett jättefint julbord. Men en aningens titigt för julmat men men gott var det.
Efter julbordet bar det av till ett uteställe där partyt fortsatte.

I dag har det varit en fixardag, städat lite, handlat och sånt som måste göras. Sen på kvällen kom min Bäztiz hit & åt tacos med mig &så kollade vi på lite roliga serier. Mys mys!

Men nu är det snart sängen som gäller för mig, klockan ringer 05.45 i morgon. Ser inte fram emot en helg där man ska upp så tidigt tre dagar i rad. Men det är bara att se framåt så är förmiddagspassen snart avklarade.


Dagens citat: Feel the fear and do it anyway

Kram Kram Kitty



Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha pappa läste ett "viktigt papper" som jag gav honom.. vid köksbordet när vi fikade.. väldigt fokuserad.. la pappret över ljuset.. när vi tittade upp brann verkligen HELA pappret.. hahha värsta elden.. pappa fick ju såklart panik och började vifta och då började det flyga små eldpapper haha rätt komislkt

Postat av: simone

Gått med julbord=) Vi ska på våran första julbord på söndag=). MMM gott=)

2009-11-27 @ 08:48:27
URL: http://simonesnya.blogg.se/
Postat av: Lilla Jag

Bra citat faktiskt

2009-11-28 @ 14:07:47
URL: http://irenev.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback