Bulgarien

I går kom jag hem från en veckas semester i Bulgarien. Har haft det riktigt nice! Solat, solat & solat. Blev endel shopping, god mat & dryck också:)
Shoppingen var bra, har köpt både skinnjacka, skor, tröjor mm
Maten var superbra så vi har ätit massa gott.
Hotellet som var femstjärnigt hade ett underbart spa som vi spenderade några timmar på... Jag fick fina naglar & mjuka fossingar.




Resan börjar på Arlanda.

 

Jag på våran balkong

Hotellet

Poolen

Hotellet

Me

 

Mamma & Puri på Arlanda

 

Bäztiz & mamma

 

Bäztiz

Goda efterrätter

flera...

Bagagebandet... (Kommer det dinos... hi hi)

Havet

 

Mamma

Bäztiz


Spat


Bäztiz

 

Jag & Bäztiz

Jag

mamma & Jag

På stranden




Jag på stranden




Solar



Jag dricker en öl



På väg hem...



I dag har jag haft rätt mycket tvätt att ta hand om. Blev även en sväng ut till Jönåker där vi byggde lite på sängen. Nu i kväll är det skönt att hänga vid datan, kolla på Idol i soffan & bara slappa...
Borta bra men hemma är bäst!

//Kitty

Kommentarer
Postat av: Carro

Åh vad härligt det ser ut!!

2009-09-28 @ 22:11:52
Postat av: Lilla jag

Åååå vad mysigt vi har haft det :)

Postat av: SoffiZ- Oliwers mamma

Fina bilder!!!

2009-09-28 @ 23:18:19
URL: http://soffiz.blogg.se/
Postat av: simone

Hej gumman=). Jo då det funka väl, inte den bästa dagen idag, men hoppas på att det blir bättre imorgon. Hur känns det att vara tillbaka till de kalla sverige=) kram

2009-09-29 @ 22:08:59
URL: http://simonesnya.blogg.se/
Postat av: Carro

Fiiiiiiina bilder :)

2009-09-30 @ 21:45:27
URL: http://carrostankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback