Lediga dagar

Hade en riktigt mysig kväll i går med min älskling. Vi var på Fika & åt deras goda hamburgare:) Sen blev det bio, den nya Beck.
Beck var inte så bra som jag hade hoppats på. Var inte som Beck brukar vara. Men men det gör inget, för det viktigaste av kvällen var att jag & älsklingen fick ha en helkväll han & jag.

Är ledig nu, sedan i onsdags morse & börjar åpå måndag igen. Nice:)
I morgon är det kräftskiva som gäller, ska bli kul!

I dag har jag haft en softdag, sov länge. Sen lite städ & fix. Klippte & badade Tindra så nu är hon fin & doftar så gott.




På kvällen bjöd mamma på middag, stek:) gott!

//Kitty


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejhej, jättefin blogg!

Jag vill inte vara jobbig men nu är det såhär att jag ska ha en liten tävling på min blogg.

Måste först ha pengar och då vill jag att folk hjälper mig genom att bli medlemmar

här
http://www.woopa.se/?ref=Emszan . Tävlingen börjar om några dagar, men snälla

bli medlem där så har ni större chans att vinna. Tävlingen blir om smink!

2009-09-05 @ 15:10:58
URL: http://aboutemsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback