Kan man va coolare

Blir inte så mycket bloggande nu för tiden men i kväll passar jag på när Rocky har tagit en sovstund i sin nya innevagn. Jag kallar det så en vagn som vi bara har inne, väldigt bra att ha :)
Hoppar Idol för en kväll vid datorn, har plockat fram en påse lördagsgodis.
Älsklingen har också en kväll vid datorn, då är det som det ska va :)
I dag har jag och Rocky fikat med Syss, Carro & deras småttingar.
Rocky passade på att sova så mamma fick dricka sitt kaffe. Ja äntligen har kaffesuget kommit tillbaka efter snart ett år utan kaffe. Kaffe & fralla är det inte underbart! Blir så mycket roligare att fika nu:)
Nu vaknar han mitt hjärta, sugen på mat så jag måste dra.
Min coola kille!
/Kitty

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken liten tuffing:)

Postat av: Lilla jag

<3

2011-11-12 @ 19:48:14
URL: http://irenev.blogg.se/
Postat av: Anonym

Cooooooling <3 måste ses snart!!! Kram

2011-11-15 @ 23:35:54
URL: http://carrostankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback