Lunchade med tjejerna

I dag lunchade jag & tjejerna på en restaurang här i stan som våran vän Sara jobbar på. I dag severades det stekt fisk, god sås och kokt potatis eller Flygande Jacob. Blev firren för mig och mums vad gott det var:) Sara lagar toppen mat! Ni skulle prova hennes potatisgratäng, underbar!
Kommer bli fler luncher där framöver.
Blev en lång lunch, vi satt kvar och pratade långt efter lunchtid, som det ska vara.
Nu i kväll kollade jag på Idol. Vad tycker ni om de två nya i juryn? Själv så tycker jag att Pelle är helt oki men Alexander ne urs han är bara tråkig. Jag tycker man saknar Andreas.
Hur det går med Rocky? Ja nu är det 5 dagar kvar tills han är beräknad att komma ut till oss:) Snart, snart är han här våran lilla skrutt.
Ne nu är det sängen som gäller, sååå trött!
Bild på mig och Bäztiz
2011-07-23
Kram Kitty

Kommentarer
Postat av: Caroline

Jag brukar kolla på Idol åtminstone när det är audition i början. Verkar som att den där Pelle är kompetent... och Bard rör ju verkligen om i grytan!

Postat av: Sandra, Colins mamma

Åh tack detsamma, allt bra?

2011-09-07 @ 13:55:58
URL: http://sandrahupdate.blogg.se/
Postat av: Sandra, Colins mamma

Vad spännande då kan det ploppas bebis när som hälst då.

2011-09-07 @ 21:11:30
URL: http://sandrahupdate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback