Större och större

Börjar snart undra om man kan bli så mycket större...
Magen växer mer och mer och kläderna blir allt mindre.
Alla gravidböcker är utlästa, tv-program om barnmorskor och förlossningar har jag sett så det räcker.
Sommaren börjar äntligen ta slut och vi har kommit till september som är Rockys månad.
Det här är månaden som vi väntat på hela året och nu är den äntligen här. Inte långt kvar nu tills vi får träffa våran lilla bebis. 8 dagar om han tänker komma ut det datumet barnmorskan har sagt. Men jag tror inte det blir nästa söndag. Kanske om vi har tur några dagar innan annars några dagar efter. Älsklingen tror den 15, ja vi får väl se om han har rätt. Jag trodde den 1 så jag hade fel...
Jaha vad mer behöver göras för att allt ska vara klart här hemma.
En storstädning är lika bra att göra nu i dagarna så Rocky får komma hem till ett fint hem :) Men den biten överlämnar jag till älsklingen;)
/Kitty

Kommentarer
Postat av: Caroline

Skickar en lycka-till-kram inför Rockys dag :)

Postat av: carro

Snart <3

2011-09-04 @ 09:52:37
URL: http://carrostankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback